Drusnm2 ilk gebeliğimde reglime 8 gün vardı testte silik pozitif gördüm. Sonra giderek koyulaştı. Ama maalesef sağlıksız gebelikti. İkinci hamileliğimde reglime 4 ya da 5 gün vardı testte pozitifi gördüm. Test olarak prodoctor erken gebelik testi öneririm. Hem çok hassas hem de yalancı pozitif çıkarmıyor. Umarım pozitifi görürsünüz 🤍