Ftmnnr yok yok hicbisey olmaz benim ilk gebeligimde 2 hafta önden gidiyodu bı sıkıntı çıkmadı 39+4 te doğum yaptım. Şimdi ikinciye hamileyim bu da geç döllenme oldu o yüzden 10 gün gerideydi şimdi haftasını yakaladi ama bazen gelişimi iyi olup onede geçiyor arada