Drusnm2 Biz 3.5 yıldır geri çekilmeyle korunuyoruz. Artık tekrar çocuk düşünüyoruz . Fakat çok uzun zamandır korundugumuz için çoğu kişi çocuğumuzun ilk ay olmayacağını söyledi sizce böyle bir şey var mı
Bgscelin Drusnm2 bence değişiyor canım ben ilk hamilelikte baya uğraşmıştım. İkinci de ise çok uğraşmadan hatta keyif alarak hamile kaldım 🙈🙈😄😄 sanırım kafaya takınca daha zor hamile kalınıyor stres vs
eills Drusnm2 8 senedir geri çekilme yapan kuzenim 1 denemede hamilr kaldı :D 2. Yi bile yapmamışlar bak. Cahilleri dinleme lütfen herkes herkesi kendi gibi zannediyor ya. Ben de 2,5 sene korundum prezervatifle ama ve ilk denemede hamile kalabildim
Rabiamina Drusnm2 millete bakmayın. Ben de evlilikte 2 yıl çocuk istemedim diye ilk çocukta uzun süre korununca çocuk olmaz dediler. Bunu sadece Allah bilir. Cahil cühela insanları bırakın. Hepsi doktordan daha doktor maşallah
Drusnm2 Bgscelin valla ben olursa olur olmazsa olmaz modundayım adetime de 5 gün kaldı aşırı merak ediyorum hamile miyim değil miyim diye 😂
edis22 Bgscelin Drusnm2 Bizimde bir akraba ilk bebeğine 4 sene uğraştıktan sonra ve tüp bebekle hamile kaldı ama 6 ay sonra ikinciye hiç birşey yapmadan ve hatta korunma olduğu halde hamile kaldı
Eceeeeemmm Drusnm2 aynen öyle o yüzden hiç öyle şeyler düşünme benim prolaktin hormonun yüksekti doktorlar 6 ay zaman ver diyordu hiçte öyle olmadı sen yeterki rahat ol kimseyi de dinleme stres olmazsan daha çabuk olur
Bgscelin Drusnm2 hahahah zevkini çıkarmaya bak bence canım. Allah gönlüne göre versin. Adetten önce ben göğüslerden anlamıştım bide 😄😄😄
Drusnm2 Eceeeeemmm benimde yüksekti tedavi falan dediler sonra bir ay bekledim kendiliğinden düştü. Bazıları insanın içine kuşku vermekten başka bir şey bilmiyor
Drusnm2 Bgscelin ya benim aşırı belim ağrıyor göğsüm de aynı şekilde bazen kasıgımda batma falan da oluyor
Eceeeeemmm Drusnm2 inan stres yapmayıp zamana bırakınca düşüyor kendi kendine o yüzden sende hiç kafana takma her şey çok güzel olur inşallah💓
Bgscelin Drusnm2 benim meme uçları değişti iki hamilelikte de büyüme ce koyulaşma oldu hemen başında. Hamile olabilirsin canım valla
Eceeeeemmm Drusnm2 meme ucunun çevresinde kabarmış sivilce gibi şeyler varsa hamilesündir en belirgin özellik bu bence ben öyle anlamıştım yoksa normal adet ağrısı gibi ağrı çektim ve adet gecikmemin 10.gübü test yapmıştım
Drusnm2 Bgscelin acaba erken gebelik testi yapsam çıkar mı adetime 6 gün var 2 gün öne geliyor hep adetim
Pelnztrk İşinizi şansa atmak istemiyorsanız ovulasyon testleri ile günleri yakalayabilirsiniz ben aylarca normal yaparak denedim tutmadı bir kere ovulasyon yaptım tuttu :)
Drusnm2 Pelnztrk ya biz eşimle uzağız bir müddet iş yüzünden o yüzden yumurtlama gününde Burda olmaz artık . Ama birlikte olduğumuzda 3 gün gebe kalma ihtimali yüksek yazıyordu uygulamada
Eceeeeemmm Drusnm2 ben 6 gün önceden yapmıştım negatif çıkmıştı o yüzden adet gecikince normal bi gecikme sanmıştım bence az daha sabret
myangelson Eceeeeemmm herkeste hamilelik anlamına gelmez bence o benim hep vardı 😅 hamile kaldığımda da aynıydı şuan 16+4 haftaligiz şu 1-2 haftadır artmaya başladılar