Tugceayse kız bırak çıksın stresini dışarda atsın gelsin sanki nereye gidiyo alla sen yaa.valla ben çıksın diye gözünün içine bakıyorum.şöyle yap şart koş Cumartesi beni gezdir Pazar sen gez de mesela yada bi Pazar beni gezdir bi Pazar sen gez de.kiloyada takılma dikkat et elbet doğurucam bu kilolar gittikten sonrasını sen düşün de çok bozuluyolar😂.bilmiyorum belki ben çok takılmadığım için böyle şeylere bana ters gelmiyo gül geç eylenceli pozitif ol sil aklındaki kötü şeyleri ne olursa olsun neşeli ol bak adamlar gerçekten iş gerinde bi ton sorun sıkıntı eve geldiklerindede asık surat herşeye alınan biri olduğu zaman dışarı atıyorlar daha çok kendilerini.gül herşeye cidden hem sen pozitif bakarsın hayata hem eşin için daha huzurlu bir ortam olur.