arkadaşlar 29+2 haftalık gebeyim. sabahtan beri bazen geçen, bazen geçmeyen karın ağrım var. tam ne olduğunu da anlayamadım. gaz mıdır, karın ağrısı mıdır? afedersiniz, 3 kere tuvalete çıktım ama ishal felan değil. bazen de midem bulanıyor. böyle bir şey yaşayan oldu mu? ilk gebeliğimde böyle bir şey başıma gelmedi, bunda nedendir anlamadım niye böyle oldu. şuan ayağımda 2 sıcak su torbası, belimde battaniye ve üzerimde kalın battaniye var.. 🫠🫠🫠