yaren0611 Kızlar 8 haftalığım ama göbeğim kocaman oldu hiç kilo almamışım yarım gram anca ama karnım büyüdü çok erken değil mi? Ve göbeğimde hafif belli belirsiz bi çizgi çıkmaya da başladı çok erken geldi bana yaşayan var mı?
Neferut yaren0611 şişkinliktir o, gebeliğin ilk zamanları oluyor birkaç hafta sonra iniyor geri Çizgi normal ama bende de erken çıkmıştı
heyben yaren0611 gaz da olabilir hamilelik çıkıntısı da benim de o haftalarda direkt büyüdü ve hiç inmedi herkes gaz demişti ama değildi. gebelik çizgim de erkenden çıktı 😊
Pinar-inaloglu yaren0611 Benimde o haftada hafif şişmişti ama çok gazım vardı şuan 11+5 im hala doğumdan önce olan ayva göbeğim var o ilk haftada olan şişilk indi. Belli olmuyor gebeliğim
Alisss Benim 6. Hafta itibariyle çıkmaya başladı hatta ikiz sandim. Şimdi 14. Haftadayim gitgide büyüyoruz:) progestron kullanıyorum sanirim onu etkisi