Kizlar dün gece nişanim geldi 1 den beri ağrı çekiyorum 2 kere duş aldım yok hep sancılarım düzensiz 10 dk da bir 15 dkda bir 8 dkda bir sürekli süresi değişiyor ikinci doğum bide Meryem Ana otunu da dün gece koydum açıldı rahmim acildimi bilmiyorum snacilar girince Allah canımı aliyor nefes alamıyorum ama düzensiz düzene nasıl sokucam çok yoruldum doğurmak istyorum yaaa