Gulay123 Evet canım memnunum doktorum benim önceden özel sağlıkdaydı şimdi üniversiteye geçti Ayşe Seçil Özban belki duymuşsundur ben de onu bırakmak istemedim bir de üniversite bizim eve 5 dakika uzaklıkta olduğu için bana daha avantajlı geldi şuan için bir dezavantajını görmedim ama bakıcaz 37 haftama girdim bu arada sen kaç haftalıksın nerde oturuyorsun