31 +3 haftaligiz,Dün temizlik yaptım ama rutin yani sil süpür toz al banyo wc yıka o kadar ama tabi cok yoruldum normale göre hatta belim sırtım vs çok ağrıdı. Neyse yattım dinlendim sabah iyiydim ama dün çok hareketli olduğumdan hiç dikkat etmedim bebeğimin hareketlerine bugünde sabah öyle aklıma gelmedi takip etmek ama saat 15.30 17.30 arası uzandım özellikle takip ettim hareketsiz olduğunu hissedince. Yine sıfır hareket. 7 gibi yemek yedim hemen uzandım normalde yemek yemeğe başlayınca bile ufak ufak tekmeleme baslaedi. Bu saat oldu belli belirsiz 1 2 şeyden başka hiç bir şey hissedemedim. Gece 1de eşim işten geliyor hastaneye gitmeli miyim bilemedim