Aylaayla Kızlar 460 tl lik alışveriş yaptım philips aventin naturel biberon setini aldım yenidoğan için, sonra chicconun tarak ve tırnak makasını aldım, philips aventin 0-6 aylık emziğinden aldım ikili, canbebe nin 168 adet 3 numara bezinden aldım, desitin pişik kremi aldım 2 adet, lansinoh süt saklama poşeti aldım 50 lik, tonimer lab baby sprey aspiratör 3 adet yedek uçtan oluşan bir set aldım. 3 taksitle öderim bebeğim Mayıs’ta doğacak kısmetse..
Meryemim Aylaayla sağlıkla kullanın inşallah :) ben oğluma bir paket can bebe almıştım kabus gibiydi çocuğun sürekli çişi çıkıyordu.inşallah siz böyle bir sorun yaşamazsınız
Pinkyy Aylaayla amin canım inşallah hep beraber sağlıkla alırız kucaklarımıza, 2 oğlum olucak Allahın izniyle..💙💙
Aylaayla Pinkyy bir kaç ay evvel bir arkadaşımın da ikiz erkekleri oldu... çok tatlı oluyorlar maşallah Allah sağlıkla kavuştursun inşallah ..
Melisuz Aylaayla aventin natural biberon setını 137 tlye aldım ebebek ındırımınde bence uygun degıl şubatta düşecek tekrar oradan almak daha mantıklı
Aylaayla Meryemim inşallah sleepy de aldım molfix de alacağım indirime girince hepsinden alıp deneyip sonrasında karar veririm diye düşünüyorum hangi bebek bezini kullanacağıma