Kontrole gittim 2 gün önce beta yükselmiş dedi 5 haftalık dedi karnımdan keseyi göremedi doktor ama alttan gördü çok yeni dedi 2 hafta sonra gel dedi korkuyorum ya dış gebelikse ya kimyasal gebelik se diye ya kalp atışını duyamazsam diye çok korkuyorum doktor çok çok yeni dedi