Nesonunbeybi Selam sevgili anneler, erkek isim önerileri sizce Ahmet Emin nasıl bir isim? Babaların adını koyalım diyoruz nasıl sizce
Mucihe Nesonunbeybi Benim ilk hamile kalmam çok zordu rabbim nasip etti rüyamda görmüştüm hamile kalmadan önce isimini İsmail arastı hemde babamın isimiydi koydum Şimdi bitane daha bekliyoruz oda Ömer asil eski isimleri var ama en azından anlamları güzel öbür dünyada kalbinden geçeni koy bence ömer isimini pek sevemedim ben ama nasip böyleymiş
Nesonunbeybi ideemirel gerçekten mi 🙃 soy isim de taş cok da uzun olmuyor emin de olamadık ama huyları da çekermiş ya 😂😂
mimikralicesi Nesonunbeybi 😂😂 o zaman Ege uras olsun çok güzle bence ve benim oğlumun ismi de Ege maşallah çok uslu 😂🌸
Nesonunbeybi mimikralicesi gerçekten mi Ege bizim de çok içimize siniyor yanına bir isim daha düşünüyoruz eğer koyarsak 🤍