aydos054 17+5 haftalık hamileyim daha önce böyle deyildim ama şimdi sürekli midem bulanıyo göbek altımdada ağrılar oluyo normalmi halsizleşmişim
seyma0661 aydos054 uygulamada okuduğum kadarıyla rahim göbek altına çıkıyormuş bunhaftalarda ondan dolayı ağrı normal. Benim 14.haftaya kadar çok bulantım vardı ilaç kullanıyordum şimdi ara ara oluyor yine bulantı