Forum’da bir kaç bebeğimi kaybetti yazıları gördüm bu ve bunun gibi yazılar benim gibi ilk gebeliği olanları telaşa sokuyor. Neden olmuş diye de insan merak ediyor. 16 haftalık hamile olanlara ne gibi öneride bulunabilirsiniz? Doktorum da sakin ol rahat ol diyor ama insan okudukça telaşa giriyorsun.