Linasenem benim ovulasyon testi perşembeden dune kadar boyleydi bi gunde ikj tane de yaptim doktora gittim ulaturasonla bakti çatlamis yumurta dedi ama gene boyle cikti
yeni_anne2 Linasenem canım şimdi konuda bağımsız olucak ama ben ust uste ovilasyon testi pik cıkınca test yapmıştım pik dı hep hamilelık testi yaptım hamileymiş meger senn bu pik gordugun günleri değerlendirmısmıydın acabaa
yeni_anne2 Linasenem ümütlendirmiyorum onu baştan söylüyorum ama bence test alıp yapsan ben de hıc beklemiyorudum ama doktora gittim dedin o kafamı karıştırdı Rabbım gönlüne göre versin inşallah
yeni_anne2 Linasenem tabikii ettim zatenn az önce 😊🤲 allahım ınsallah vardır sen nasıp ett dıye Rabbım tez zamanda nasıp etsin inşallah 🤲