Minyonannecik ilaydaelcinn_1 aaa ne kadar büyük görünüyor sağlıcakla alın kucağınıza inşallah 🥰 bende salı günü gidicem 5+4 oluyor karından kese yada bebek gözükür mu acaba cuma günü betam 4500 dü
ilaydaelcinn_1 Minyonannecik görünür tabii ben gittiğimde 3080 idi son betam..sizde sağlıkla, hayırla kucaklarsınız inşallah 🥲✨💘
Kumsal28 goldendaisyy ben keseyi gördüm ama bebeği göremedim ya normal mi sizce korkuyorum biraz 6+1 de gittim kese vardı bebek yoktu cumartesi yine gidecem
goldendaisyy Kumsal28 hiç korkmayın, belki benim ki erken sizin ki geç döllendi ya da doktorların cihazı, sizin karın yapınız vs göstermemiş olabilir. Daha önce iki kürtajım oldu ben de çok korkuyorum kötü düşünmemeye çalışıyorum