Kızlar 18 haftalığız fakat karnım hala aşağıda bu durumda beni korkutuyor normalmi ? Sizin karınlarınız nasıl ? Yukarı çıkmayınca hep tedirgin oluyorum kasık ağrım oluyor iş güç yapamıyorum. Dinlene dinlenede büyük eziyet oluyor 1 saatlik işimi 3 saatte anca yapıyorum. Bu karnım ne zaman yukarı çıkar kaçıncı haftadan sonra bilginiz varmı ?