Bugün annem gözümü korkuttu biraz belki 7 aylık olur dedi.7 aya bir hafta var ve benim aldığım şeyler çok az birden panik oldum.Annemin erken doğum olayları olmamış ama o dönemle bu dönem bir değil birde erkek çocuk gününü bekler diye rahattım ne yapayım edeyim bilemedim koşa koşa alışveriş yapma hissi geldi…😅Bana kalsa hafta olarak 41-42de olsun 3 ay kalması bile çok az süre…🤭