Cnhavva o da sizin yavrunuz hiçbir yere vermeyin. Benim de ilk gebeliğim ve Badem (kedim) benim ilk göz ağrım.. Multivitamin, düzenli tarama, iyi bir süpürge ile tüy sorunu minimuma indirdim.. Bir de kurutma makinesi aldım tüy derdimiz çok çoook aza indi.. Yok gibi.. Aşılarını da 3 ayda yaptırıyordum 2 aya indirdim.. Her şeyin çözümü var yavrunuzu bırakmayın💗