Kanamanız oldu mu acaba ? Benimde bebeğin eşi aşağıda. İlk gebeliğim. 17 haftalıkken doktorum aşağıda olduğunu ama ilk gebelik olduğu için yukarı çıkabileceğini söylemişti. 5 gün önce kontrole gittim şuan 30. Haftadayım ama bebeğin eşi hâlâ aşağıdaymış. Kanamam olduğunda hemen gelmemi söyledi. Açıkçası biraz korktum.