Esahan aynı durum bendede var 1 aylıkken gitmiştim doktorum tavsiye etmedi 12 haftalıkken organları oluşur o zaman bakalım dedi düşük anestezi verip yapacaklardı istemedim dayanırım dedim salı günü gidip bende soracam müsade ederlerse yaptıracam dolgum saglam dişimi çürütmüş benimde çok zor sizde sorun doktora ona göre izin verirlerse yapıyor diş doktorları 🤦💜