Kızlar oğlumda hiç böyle bir şikayetim yoktu kusardım ama ağzımın tadı olurdu . Bu hamileliğimde sanki hastaymışım gibi ağzım zehir gibi elma yiyorum acı tat kalıyor meyveli sakız çiğniyorum yine aynı sizdede oldu mu bu durum? Ne zamana kadar devam etti? Bulantım var hep ama hiç kusmadım 9. Haftaya giriyoruz