Ozgur201_ size şöyle ifade edeyim benim 30′lu haftalardan sonra özellikle dışarı çıktığım zaman aşırı kasılmam oluyordu özellikle yürüdüğüm zaman aşırı kasılmam oluyordu hani bebek böyle kendini bir tarafa topluyordu sanki orayı sıkıyordu sıkışyordu ben uzanınca rahatlıyordum geçiyordu o his.