Kızlar daha önceki postlarımdan bilen bilir. 18 haftadan beri suyum alt sınırda gidiyor. (Havuç suyu armut felan bütün önerileri yapıyorum faydası olmuyor) 26 haftalık olduk bebek başından beri 1-2 hafta geride(ölçüme göre değişiyor işte). Doktorlar geriliğe hep aynı olduğu için normal diyor.Bebekte anomali yok bende su kaçağı yok. Kan pıhtılaşması sebepli iğne ve hap da kullanıyorum yani bebeğe giden kan akışında sorun yok. Suyun azalması için sebep yok ama su az. Böyle olup da 37 haftaları gören var mı acaba