sltn2686 Kızlar doktorum bana bunu her kabızlıkta kullan dedi ve ben hep kabızım demir ilacım da yeni değişti önceki çok beterdi , yani haftada bir kaç kez kullansam bağımlılık yapar mı bağırsak bu ilaca
Melek255 sltn2686 ben de başta vücutta alışkanlık yapmasın diye ne zaman ihtiyaç duysam o zaman içtim ama sonra günlerce tuvalete çıkamayınca acile gidip lavman yaptırmak zorunda kaldım. Daha sonra doktorumla görüştüğümde şurubu her gün kullanmam gerektiğini söyledi. Ben düzenli kullanıyorum her gün bir defa düzenli kullanmaya başladıktan sonra da bir sıkıntı yaşamadım
Mercan0652 sltn2686 canm bende kabizdim çok kötü kuru kayısı yiyerek düzelttim ya rahatladım kefir de içebilirsin ilaç içmekten iyidir bi dene bence.
Hllozclk Ben kullandım bi dönem günde 3 kere içtim 3 4 gün düzenli şekilde sonra düzene girdi bıraktım alışmadı vücudum
sltn2686 Hllozclk ya ben içemiyorum birde meyvesuyuna katıp içiyorum çok ağır bi tadı var kusuyorum öbür türlü günde 3 kere içsem bişey yiyemezdim valla 😂 1 yada 2 kere içsem hemen bozuyor
sltn2686 Melek255 ya aslımda bende kullanıcam ama midemi çok bulandırıyor o şekerli ya içemiyorum sadece meyve suyuna katıp zorla içebiliyorum ya
Melek255 sltn2686 bir şeye katılarak içilebiliyor mu bilmiyorum ama deneyin isterseniz belki faydası olur geçer inşallah