Anne--bebi54 Merhaba kızlar devlet hastanesinde normal doğum epidural olan varmı yada devlet hastanesinde yapıyorlarmı 🙏🏻🌼✨
aslyalm Hayır canım yapmıyorlar şehir Hastanesi’ne gittim ikinci doğumum olacak sordum normal doğumu zor yaptırıyorlar diyor 😂🤦