Bende 13 haftalık hamileyim benimde dünden beri geçmeyen ağrım var sabaha kadar ağladım uyuyamadım o kadar ağrıyor 😔 diş hastanesi aciline gittim kadın doğum doktoru onayı olmadan hiç bir şey yapamayız dedi evde de ne söylendiyse yaptım ama hiç biri fayda etmedi