Kızlar benim müdürlerim genel müdür herkes biliyor durumu ama İk ya bildirmedim.12 haftalık olduk şimdi. İk ya bildirmesem ne oluyor? Ne zaman bildirmek gerekiyor?
Hamileler sabah çalışmak zorunda diye bir yasa var ya biz eşimle beraber hep akşam çalışıyoruz sabah hiç çalışmadım. Bu sebeple bildirmek istemiyorum açıkçası. Siz nasıl yaptınız?