Bu sebepten ötürü panik yapıp hastaneye gittim alttan açıklık muayenesi bile oldum sonrasında su testi yapıldı turnusol diye geçiyo adı sonra hiç bir şey çıkmadı doktor duyuda gayet iyi dedi akıntı için bir fitil verdi kullanmadım bile çünkü hiç bir sorun yoktu endişe etme su gelmesi öyle birşey değil dedi. Sonra çok üzüldüm acı çektim açıklığıma falan bakmıslardı kendi kendime yaptım yani. Rutin kontrolünde herşey yolunda ise bence sakin olmaya çalış bu akıntılar normalmiş doktorum öyle söyledi 🌸 hele ki progestan kullanıyor isen çok normal.