Mommywolf Hanımlar Bahçelievler Medipol hastanesinde sezeryan sonrası vajinal doğum yapan var mı? Destekliyorlar mı? Doktorunuz hangisiydi? Fiyat bilgisi verebilir misiniz?
fairytale_ Mommywolf dediğiniz şeyi bilmiyorum ilk doğumum olucak çünkü ama Asiye hanıma gidiyorum normal doğum destekcısı biri en son fıyat olarak normal 24 sezeryan 34 dü
Mommywolf Nes7616 asiye hanımı biliyorum evet fiyat çok yüksekmiş ama muhtemelen benim doğum zamanına kadar 50 yi bulur 🤦🏼♀️
Mommywolf fairytale_ önceki doğumumu orda yaptım ama başka bir doktora gitmiştim. Asiye hanıma da dhaa önce muayeneye oldum çok iyi bir doktor
fairytale_ Aslaninannesi_ teşekkür ederim bilgi için bende orda doğum yapmayı düşünüyorum asiyr hanımda ama ocak 1 dogum gözüküyor 🥲zamma denk gelmem inşAlllahhh🥹
Aslaninannesi_ fairytale_ canım aralıkta genelde zam oluyor bence yeni yıl girmeden gününüzü kesin ödemesini yapın
Mommywolf fairytale_ yılbaşından sonra büyük ihtimalle zam gelmiş olur siz son hafta tekrar fiyat alıp, takipli hasta olduğunuzu, bu fiyata göre anlaşma yaptığınızı zam olursa kabul etmeyeceğinizi bildirin mutlaka
fairytale_ Aslaninannesi_ öyle yapmayı düşünüyorum şuan 28. Haftadayım 30. Haftada gıdıcem o zaman doktorumla konusup ayarlamaya calısıcam inşAlllah kabul ederler
Beyza4429 Gizem0134 ben 1 kez muayene oldum işini bilen güler yüzlü konuşkan biriydi ama ben mürvet hanımı tercih ediyorum.