Anneadayiii En korktuğum başıma geldi ve bende sezaryandan 3 gün önce çok kötü öksürük ve gribe yakalandım canım. 10 günün varmış çok güzel atlatabilirsin. Ada çayı ve tuzlu su ile gargara yap,bol sarımsaklı et suyuna çorba iç,bol ılık su iç, bolca meyve tüket, ayaklarını sıcak tutmaya çalış. Geçmiş olsun