Snds hemen doktorunu değiştir canım ben hastanede çalışıyorum ve hizmet ettiğim doktor benimle doğru düzgün ilgilenmedi yönlendirmedi kimyasal gebelik yaşadım ikincisinde çok şükür doktorumu değiştirdim şimdi çok şükür ilgisi iyi doktorumun huzurluyum