Sazenin Kızlar yenidoğan kıyafetlerini yıkamak için hangi deterjanı kullanıyorsunuz? Uni babyde bir alana bir bedava var almayı düşünüyorum da kullanan var mı? İçeriğinde sadece iki içerik var su ve sabun. Deneyimleriniz neler 💎
Sumeyyeky Sazenin 4 aylık oldu kızım hep uni baby kullandım güzeldi gayet geçen de omo da indirim var diye aldım henüz denemedim ❤️
Balbebek012 Sazenin doktor tavsiyesi ile üni baby kullandım ben hala da kullanıyorum memnunum kokusuz güzel
yigitmom_ Sazenin Duru granül sabun tozu kullanıyorum. 30 derece çift durulama yapıyorum. İlk oğlumda da 2 seneye yakın kullandım çok memnunum
Sazenin Gokturkmom_ kalıntı bırakıyor kıyafetlerde granül diye okudum bi çok yerde. Yenidoğanda en azından sıvı kullanıp daha sonra ek gıda döneminde granüle geçerim diye düşünmüştüm. Sadece granülü mü kullandınız şimdiye kadar?
Sazenin Sumeyyeky ya memnun olmanıza çok sevindim bende 2 al 1 öde kampanyasıyla almayı düşünüyordum da teşekkür ederim paylaştığınız için ✨ kötü bir koku bırakmıyor değil mi çamaşırlarda? Bazı öyle yorumlar da gördüm çünkü
Gokturkmom_ Sazenin Daha ilk defa yıkadım kıyafetleri ama herhangi bi kalıntı kalmadı ,yeğenlerimde de bu şekilde kullanıldı sıvı deterjanlar kokusuz oluyor diye ben tercih etmedim
Sazenin Gokturkmom_ çocuğa alerji yapabilir endişesiyle çok kullanmak istemiyorum ya, koku çok da önemli değil kötü bir koku kalmadığı sürece. İlk aylar derileri çok daha hassas oluyor ya içime sinmiyor granül o yüzden 🫣 yine de teşekkürler deneyimizi paylaştığınız için 🫧
Sumeyyeky Sazenin rica ederim ben de açıkçası çok fazla koku bırakmadığı için almıştım yumuşatıcı da aldım unibabynin ilk zamanlar kullanmadım ama yeni yeni kullanmaya başlıyorum az az sağlıkla gelsin bebeğiniz 🌸
Balbebek012 Sazenin ben memnunum ya özellikle ilk bir yıl yenidoğan kullandım krem rengi kapaklı olanı. Sonra aloeveralı olanı kullandım gayet güzeller. Kızım 4 yaşı geçti hala kullanıyoruz yeni de pembe kapaklı yumuşatıcı olanı aldım onun hafif kokusu var çamaşırları yumuşacık oluyor
yigitmom_ Sazenin Lekede de etkili ama kaka ve ek gıda döneminde ben kaynar suyla iyice citileyip leke çıkarıcı kullandım
Sazenin Balbebek012 inşallah bende almayı düşünüyorum ilk etapta kremini yenidoğan kıyafetlerini yıkamak için 🌿 teşekkürler 💎
Muhammedmomss Sazenin uni babynin yumuşatıcısını aldım 2lü paket 250 tlidi çok güzel kokuyo deterjan olarakta granül aldım roxynin oda çok güzel
Muhammedmomss Sazenin daha çocuk doğmadı lekeli kıyafet yok ama leke çıkarma özelliğide var arkasında nasıl yıkanması gerektiği yazıyo lekeli kıyafetlerde