Gg5348 Momylinda hastanede bile hemşireler sağa sola yat demişti epiduralin etkisi geçsin diye biraz ağrım oluyordu ama yatmıştım yatabilirsin yani
bahocum Momylinda yani yatabiliyorsanız bir sıkıntısı yoktur. Ne hemşireler ne doktor öyle bir şey söylemedi. Ama ben yan yatamıyordum zaten acıyordu. Sırt üstü yattım bir süre
yigitmom_ Momylinda Sezaryan doğum yapalı bugün 7. Günüm ve dün gecedendir yan uyumaya başladım 😊 Zararı var mı bilmiyorum ama ben dikise baskı olmasın diye bacak arama ve sırtıma yastık koyup uyuyorum o şekilde daha rahatım çünkü