bnnryksl 5+4 haftalık hamileyim ikiz gebelik yaşıyorum endişeler dünyasına x2 eklendi gibi hissediyorum 😄
Sosyalbiri bnnryksl hayırlı olsun canım sağlıkla kucağına al sağlıkla büyüt inşallah🤲🏻. Ne zaman kaç beta ile öğrendin?
TwinsAndBeren bnnryksl hayırlı olsun ben de 16 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim biri erkek biri kız 😍🥺 bir tane de kızım var 20 aylık 😂 asıl endişeyi ben yaşıyorum x3 olarak 😀😀
CeylanAk Gebelik değilde büyütürken şuanki olduğu gibi şuan iki kat ödev yaptirma zorlugu cekiyorum 😂 hamilelik daha kolaydi diyorum simdi 😂
bnnryksl CeylanAk Ay sağlıkla ikisinide kucağıma alırım inşallah zorluklara gögüs gereceğim artık sizin gibi ☺️
bnnryksl CeylanAk iki ayrı kese olunca çift yumurta ikizimi oluyor acaba bi hanfendi sorduğunda doktor şimdi belli olmaz o demiş kendi doktoruma sormakta aklıma gelmedi 😀
bnnryksl Kumsal28 İki kese var ikisinin de yolk sac ları göründü çift oluyor sanırım bende bilmiyorum 😀
CeylanAk bnnryksl iki ayri kese cift yumurta oluyor benimkilerin ikiside ayni kesedeydi zar yoktu tek yumurtalardi 16 haftalıkken öğrendim ikiz olduklarını😂
Kumsal28 bnnryksl erken doğum oldu 24+4 te zorunlu sezeryanla aldılar ama ikisininde kalbi durdu doğumda.
bnnryksl Kumsal28 ya ne diyeceğimi bilemiyorum Cennet kuşları olmuşlar 🥺 Çok üzüldüm ben kimyasal gebelik yaşadığımda o kadar etkilenmiştim sizi hayal bile edemiyorum Rabbim sabrını versin yüreğinize ferahlık versin inşallah🤲🏻
bnnryksl Sosyalbiri Çok teşekkür ederim inşallah sağlıkla kucaklarım ikisini de 🤲🏻🤍 tedavi ile olmuştu 5,39 la öğrenmiştim ilk havada yakaladım gibi birsey oldu😌
Kumsal28 bnnryksl sağol cnm insan alışıyor zamanla asla unutulmuyor ama alışıyor, tam 1 yıl 2 aydır geçen ay hamile olduğumu öğrendim rabbime şükürler olsun ki keseyi gördüm inşallah bebeği de görürüm 🤲
bnnryksl Kumsal28 ay inşallah canım Amin Rabbim kucağına sağlıkla almayı nasip etsin dualarımdasınn o miss kokusu sana güç kuvvet versin inşallah🤲🏻🤍 Kaç haftalıksın şimdi ☺️
Kumsal28 bnnryksl inşallah canım çok teşekkür ediyorum 🌸 6+4 şimdi cnm 6+1 de gittim kese vardı bebek yoktu henüz cumartesi tekrar gidecem inşallah görürüm 🤲
Kumsal28 bnnryksl İnşallah görürüm bebeğimi kalp atışını da duyarım çok korkuyorum ya Allah korusun göremezsem diye 😒