Az önce baktım bebeğim 23 günlük olmuş ama hala kucağıma alamadım. Anne karnında kalpten akciğere giden damarı dardı doğdu anjiyo denendi maalesef olmadı direk açık ameliyat oldu. Şuan durumu çok şükür iyi ama ciğerlerinde balgam ve su birikmiş onu çıkarmaya çalışıyor. Çok zor bir durum rabbim bütün herkese Şafii isminle şifa versin inşallah 🤲🏻