Merhaba idrar yolu enfeksiyonum vardı 1 hafta hastanede kaldım antibiyotik tedavisi uygulandı damardan çıkalı 1 hafta oldu şimdi üşüttüm galiba ishal olmuşum ve alt karnıma çok ağrı giriyor yürüyemiyorum . Tavsiye edeceğiniz doğal bir şeyler var mı acaba 🙏🙏🙏💐