elifnur41 merhaba benim kızım da gündüzleri çok uyuyor ben şey yapmaya çalışıyorum gündüz olabildiğince uyanık tutmaya bir de yattığımız o da ile oturduğumuz oda ayrı yani yatak odasına geçince orada uyuması gerektiğini anlasın istiyorum ki işe de yarıyor gibi çok şükür beni çok bunaltmıyor gece 3 saatte bir kaldırıp doyuruyorum gazını çıkarırken biraz uykusu açılıyor ama hemen yatırıyorum elini tutuyorum uyuyoruz geri çok şükür