Merhaba arkadaşlar 35 haftalıkken ilk defa ultrason cihazında bebeğim 37 haftalık gözüktü 😇 3 hafta once gittiğimde sağolsun devletteki doktor hanım bana haftasını soylemedi her şey normal demişti daha öncede hep haftasında gidiyordu bir anda bu kadar büyüyebilir mi bebiş ?? (şeker yok bu arada) Birde devlet hastanesinde ki ölçümlerine ne kadar guvenebilirim daha önceki gebeligimde özele gidiyordum ve doktorum sadece 40 gram fazla soylemişti bunda şimdilik mecburi devlete gidiyorum yanılma payı ne kadar oldu sizlerde🤗