Kızlar bugün 7+2 oldum. Yarın doktor randevum var. Dün akıntı şeklinde sarı-kahverengi renkte 1-2 damla çamaşırıma çıkmıştı. Gün içinde 2-3 kez oldu dün. Bugün de pembemsi şekilde afedersiniz özel bölgeyi silince peçeteye çıktı. Bu yerleşme kanaması mıdır sizce?