Yorgunanneeem Arkadaşlar neler yapıyorsunuz nasıl çocuk sahibi olacağız biz nasıl kurtulacaz bu hastalıktan ikinci çocuğum olmuyor maalesef ne iyi gelir polikistik overe bi yardımlaşalim yaa yeter artık adet olmak istemiyorum
Nessee34 Yorgunanneeem benım zayıf olmama insülin direncim olmamasına rağmen pkos tanısı konulmuştu ona rağmen 2 kere doğal sekılde gebe kalmıştım bıraz duzenlı beslenmek bırazda gerçekten kafadan atmak iyi gelıyor
mhrmom Yorgunanneeem ilk çocuk kaç yaşında ve kaçıncı denemede oldu? Bende de var ve 1 buçuk ayı geçti adet olmayalı (hamile değilim) bende 2. Çocuk düşünüyorum ama şimdi değil buda hemen olur diye erteliyorum😂
GamzeAglmz Merhaba düzenli beslenme çok önemli avakado muz ananas bunlar rahim için çok faydalı ve soğan kürünü araştırın onunda faydası oluyor
Ftmnur11 Yorgunanneeem bende aynı durumdayım.oglum 6 yaşında geçen sene 1 kurtajim oldu malesef bidaha da hamile kalamadim.catlatma iğnesi denedik öylede olmadı bende bilmiyorum napcaz :/
An53 Mutlaka doktora gidip büyüyen kist vs bir şey var mı baktırın. Pco isimli bi ilaç var pcoslulara verilen. Ovülasyon testi kullanın. Spor yapıp sağlıklı beslenin. Ve mutlaka kilo verin işe yarayacağına eminim
babygirl02 Yorgunanneeem benim adetlerim düzenlidir yumurtlama günlerim de düzenli işte sadece ismi var o da çok hafif pcos