Sibelmel24 Kızlar doğumuma çok az kaldı ismi Parla olacak bebeğimin ama aklım Zeynep de kaldı sizce Zeynep Parla iki isim koysam uyumlu mu?
Tuliy5 Sibelmel24 Parla tek başina çok daha güzel. Zeynep’le uyumlu olmamış zaten “p” harfinden dolayı