Mrsmy doktorum Beni her konuda rahatlatmıyor aylardır sabırla belki iyidir diyorum ama maalesef tatmin olamadım .
Doğumuma az kala çok korkular sardı ne olacak iyi mi olacak diye . O yüzden bugün forum yaşam da Ramazan beyle görüştüm kendi doktorumdan daha çok güven verdi o yüzden sormak istedim sizlere. Akademi hastahanesi Doğum açısından nasıl bilmiyorum epidüral Doğum var mı onu da bilmiyorum sizin bilgileriniz neler