Baby_B bende aynı şekilde sorun yaşadım orofen kullanıyorum demirim düşük ben çareyi sabah alarm kurup ilacı içip yatmakta buldum uyuyorum kalkınca da 2 3 saat geçmiş oluyor kahvaltı yapıyorum emilimini artırmak için limonlu şeyler tüketiyorum geçmiş olsun.