Guzelanne56
Ben Kanzın bu beşiğini aldım 70-110cm, park yatak besik derken yani anne yanı olabiliyor… birde buna uygun yatak aldım yumusak iki tarafli kullanilabiliyor ve yıkanabilir pedi var.. ama bizim bebek kış bebeği olacak ve Malatyada yaşıyorum soğuk olur diye yün döşek yaptırdım yün yorgan yün yastık.. ayrıca bunlara uygun nevresim aldım yatak işinde tek eksiğim yıkanıp ütülenip nevresimlerin takılması 😄🙌🏻