incikboncuk Merhaba herkese, İlk defa ovülasyon testi yapıyorum. Kafalar biraz karıştı. Yumurtlama oldu mu olmadı emin olamadim. Adetim 28 Eylulde bitmişti. 2 Ekim itibariyle test yapmaya başladım. Mobil olduğum için her zaman ayni saatlere getiremedim maalesef. Normalde uygulamalara göre bugun yumurtlamam olması gerekiyor. Pik olmuş mu acaba? Sanki dün olmuş gibi de geldi ama emin olamadım da. Yorumlamak konusunda yardimci olabilir misiniz? Tesekkurler simdiden. [https://mutluresim.com/images/2024/10/06/1zFnjl.jpeg](https://) 
incikboncuk Öyle mi çok teşekkürler. Akşam da tekrarlayacağım testi. Normalde uygulamaya göre bugün diye sonrasında denemeye devam etmeyebilirdim sanırım ama, anlaşılan işler hiç de uygulamalarda yazdığı gibi olmuyormuş. Sanki yakın ama yine de değil mi?
Nur67 incikboncuk uygulamalar bazen farklı gösteriyor bence en iyisi ovulasyon testiyle takip etmeniz. Evet yakın da olabilir bi an da pik olur zaten ama saatlere biraz dikkat edin düzenli olmasına özen gösterilmesi daha iyi olur. Ve yapmadan 2 saat önce felan sıvı alımını bırakmalısınız
incikboncuk Merhabalar, Son iki gündür yaptıgım testleri degerlendirebilir misiniz? 14. Gün akşamı ve 15.günler pik sanıyorum degil mi? Bu akşam silikleşmeye başlamış. İlerleyen günleri de değerlendirmeli miyim acaba?
incikboncuk Fotograf atmamışım☺️ Yardımcı olabilir misiniz? [https://mutluresim.com/images/2024/10/08/1zfy5i.jpeg](https://) Teşekkürler