minikoglum valla bende yeni doğan paketi aldim icin de bi tane yeni doğan bir de 2 numara var. Hatta bir tane daha iki numara aldım. Yeter diye düşünüyorum 1 paket yeni doğan. Bezlerin ikisine baktım da ebat olrak çok büyük fark yok. Yenidoğan bittikten sonra 2 bedeni de rahat kullanıriz. Çünkü 40 çıkana kadar rahat 3 3.5 oluyor ☺ Yanlış almamışsınız da 1 tane de yenidoğan bezi alin onu da kullanırsınız.. Zaten yazıyor üstünde newborn-yeni doğan.