mommyaa Sırtımda da aynısından bir tane çıktı şimdi kaşıntı ve sızlaması var ne bu kızlar yaşayan var mı?29+1deyim
rumeysa_1c bende de var ne olduğunu bilmiyorum karnımin yanlarında memelerimin yanlarında var sirtimda var az bisey doktora göstericem gidince
Mavi1638- rumeysa_1c aynen bendede var doktora sormak aklma.gelmedi ilk gebeligimdede vardi gitdi sonrasinda😁
ayseayseaysee Doktora gösterdiniz mi ben de takip ediyorum şu an ama giderek artıyor sanki. Kırmızı minik kan topları gibi bacaklarım, göbek bölgem sırt bölgem yayılıyor
ayseayseaysee -sum- herhangi bir ilerleme olmadı. Kaşıntısız sivilce gibi çıkıyor kalıyor öylece. Doktorum hormonlardan kaynaklı normal olduğu söyledi
-sum- ayseayseaysee ya benim dehşet kaşınıyor yanıyor ve kabartklar oluştu vücudumda o yüzden sordum 🥺 henüz 26 haftaliğiz doktor bir krrm verdi ama fayda etmedi gitikce yayılıyor
ayseayseaysee -sum- kolestaz diye bir gebelik hastalığı var onda da kaşıntı çok oluyordu ayrıca karaciğer enzimleri de yüksek oluyordu. kadın doğum doktorunuz mu verdi kremi yoksa cildiyeye mi gittiniz?
-sum- ayseayseaysee cildiyeye gittim o verdi ama hiç fayda etmedi. Birkaç kan değeri istedi ast alt normal çıkmış ama