22+4 günlük Halime’yim 2 gündür çok fena grip oldum hatta corona oldum diye düşünüyorum tat koku yok heryerim ağrıyor parol içiyorum iyi geliyor etkisi geçince birdaha bebek minik minik hareket ediyo fazla hissedemesem de ama karnım çok sertleşiyor gripten dolayımıdır tecrübeli olanlar yazarsa sevinirim cuma randevum vardı rahim agzı kapalı herşey iyi dedi ama o zaman sertleşmiyordu şu 2 gündür kötü oldum