maman-es Ulkmse124 Sırf o acıyı tekrar yaşamamak için bir sezeryana daha razıyım sanırım 🥺 sağlıkla gelsinler de bir şekilde katlanacağız
ES_es-Es Tomucuk12 normal doğum oldu benim 37+0 da suni sanci vereceklerdi ama alttan kontrol ede ede ve suyumu patlattı ebe sanci oldu doğum gerceklesti
Hiranurunannesiii Busbusxle Perşembe günü saat 10 da dikişim alındı, 14.35 de bebeğimi kucağıma aldım. Dikiş alındığı gibi açılmaya baktı doktor 5-6 cm açılma vardı. Sonrasıda kolay ilerledi şükür. Darısı başınıza inşallah.
Ulkmse124 Hiranurunannesiii mesela benimde direk açılmam oldu ama oğlum çok yukarıdaydı suyumu patlattılar ama inmedi doktor riske atmadı sezeryana aldı